Sekretariat szkoły przyjmuje podania, wnioski i pisma interesantów. Sprawy można załatwiać korespondencyjnie kierując je na adres:

 

Zespół Szkół i Placówek nr 1
ul. Paderewskiego 46
40-282
 Katowice

Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem Postępowania Administracyjnego. Sekretariat szkoły udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw. 
 

Od dnia 11.02.2019 r. obowiązują następujące

godziny pracy sekretariatu Zespołu (parter):

 

- od poniedziałku do czwartku - od 7:30 do 15:30

- w piątek od 7:30 do 12:00.

 

Dodatkowo w dniu zebrań oraz konsultacji

z rodzicami sekretariat będzie czynny

 

do godziny 18:00.

 

 

Copyright © 2019 BIP SP Nr 12 Katowice. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem wydanym na warunkach GNU Powszechnej Licencji Publicznej.